دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دل من...




باز هم


دل من سخت شکست...

نظرات 3 + ارسال نظر
Nima جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.MidNight-Cafe.blogsky.com

che bad

سلام
اوهووم... خیلی.

عرفان جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام
تصادفا به وبلاگت رسیدم و مطالبتو ن را خوندم دوست دارم حرفاتو کامل بخونم و حتی ااگر توان داشته باشم تا حد امکان در رفع مشکلات تلاش کنم.

سلام

ممنونم از وقتی که گذاشتین...

ممنونم که هستین...

rizba جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://ww.rizba.blogsky.com

salam manam ye weblag daram age dost dashti ye sari bezan
albate age mayel bashi man kheyli dost daram baht mobahese dashte basham va talile rah andakhtane weblagi ba en onvano bedonam be har hal age har chi nabashe hade aghl ba harf zadan sabok mishe

montazeram idim ke hast
love_zm_1617

سلام

حتما ... ممنونم میام خدمتتون....

حتما همینطوره رفیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد