دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

آخرین روز بهار 92 ( بهار من گذشته شاید ... )







بهاری نوشت )
آخرین روز بهارت سرشار از شُرشُر از آرزوهای قشنگ... *

حس نوشت بی ربط )

دل آدم چه زود خر میشه !

با یک “ دلخوشی ”

با یک ” هستم ”

با یک ” نترس ”

با یک ” نوازش ”

با یک ” آغوش ”

و چه راحت خرد میشه

با یک نگاه “متفاوت ”

با یک حرف ” نامتعارف ”





* حسین ناصری


ای عشق! دیگر برای نجاتِ جهانْ کفایت نمی‌کنی انگار...



حس نوشت )


من خویشاوند هر انسانی هستم که خنجری در آستین پنهان نمی‌کند.**



زن نوشت )


چه دلگیره وقتی دیگه حتی آدما خنجراشونو مخفی هم نمیکنن...




******




کاش نوشت )


کاش حرفی از آسمان به زبان نمی آوردی


به زمین عادت کرده بودم. ***



زن نوشت)


بدبخت اگه ندونه خوشی هست خودشو خوشبخت میدونه...


کاشکی اگه نمیشه همه خوش باشن


حداقل بشه همه خودشون رو خوشبخت بدونن....


بیزارم از این واژه های نسبی...

 


******



درد نوشت )


ای عشق! دیگر برای نجاتِ جهانْ کفایت نمی‌کنی انگار... ****



زن نوشت )


من هنوز مصرانه و ساده لوحانه به نیروی عشق معتقدم.


 

******



**شاملوی عزیز

*** سید محمد مرکبیان

**** رضا کاظمی