دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

رنگ شکیبایی...

ما تماشاچیانی هستیم
که پشت درهای بسته مانده ایم!
دیر آمدیم!
خیلی دیر...
پس به ناچار
حدس می‌زنیم،
شرط میبندیم،
شک میکنیم ...
و آن سوتر
در صحنه
بازی به گونه ای دیگر در جریان است
.

از :زنده یاد حسین پناهی عزیز



پ.ن) خیلی بهش مبتلام... حسش میکنم... و چه تلخه...




های لایت )لینک دانلود آهنگ بسیار زیبای  " رنگ شکیبایی "با صدای زیبای

شهرام شکوهی عزیز.

این آهنگ به مناسبت سالروز در گذشت استاد خسرو شکیبایی عزیزم

(28م تیرماه )  تهیه شده ...

اگه نشنیدینش...حتما دانلودش کنین ... پیلییز...



ادامه مطلب ...

منو دوباره خواب کن...



حس نوشت ) سهراب عزیز چه زیبا گفتن:


"همیشه خراشی است


روی صورت احساس..."


پ.ن) این روزها...احساسم زخمی ست...


برام دعا کنید...




های لایت )  لینک داغ دانلود ترانه ی " انتخاب " با صدای زیبای شادمهر عزیزم.