دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

مینوشم از چشمان تو ...




حس نوشت ) 


وقتی کاری از دستمون بر نمیآد...تسلیم شدن آسون ترین کاره.


اوجِ لاعلاجی اینه که آخرِ ماجرا ، از خودمون بپرسیم


هر کاری که از دستم برمیومد


رو  انجام داده بودم یا نه؟


پ.ن) اینروزا سخت درگیر اینم که تمام تلاشمو انجام دادم؟


و فاصله م تا بیچارگی چقدره؟




دغدغه نوشت)


از حادثه و معجزه ،خبری نیست...


از دلتنگی هم که بگذریم..


تنهایی ... تنها اتفاق این روزهامه..




های لایت )


لینک داغ دانلود آهنگ زیبای  "خوشا به من" از گروه چارتار.


مینوشم از چشمان تو


جرعه به جرعه شعر نو


حافظه ی دستان من


پر شده از دامان تو..




به پرواز ،شک کرده بودم


حس نوشت )

آدما گاهی اوقات گریه می کنن نه بخاطر اینکه ضعیف هستند

بلکه به این خاطر که برای مدت طولانی قوی بوده اند !!!

پ.ن) بیشتر از توانم ،خیلی بیشتر تحمل کردم...

تظاهر کردم به خوب بودن و قوی بودنم ... پس کاملا به خودم حق میدم.....



شاملوی عزیز نوشت )

به پرواز  ،شک کرده بودم

به هنگامی که شانه هایم از توانِ سنگینِ بال ،خمیده بود...