دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

سردی آغوش تو!


من روی زمین های سرد بسیاری به خواب رفته ام.

زمین بیمارستان ،

زمین بازداشتگاه ،

و حتی زمین سرد خانه کوچک خودم !

اما ...

باور کن روی هیچ کدامشان،

به اندازه آغوش بی تفاوت تو

یخ نکـرده بودم !!! *


...........................



* میلاد تهـرانی

نه من خانه ای ندارم...سقفی نمانده است.*



من آدمِ نرفتن ام

آدمِ دوست ماندن

یا اصلن آدمِ دیر رفتن ام

خیلی دیر ..

اما وقتی برم

دیگر آدمِ برگشتن نیستم.

آدمِ مثل قبل شدن نیستم.

باور کن !  **


..........................


پ.ن1) فکر میکنم بهتره آدم حد وسط نباشیم...

یا صفر یا صد...

اگه واسه کسی هستیم بی دریغ باشیم و اگه نیستم ادعایی نداشته باشیم...


پ.ن2) خیلی سخته زمان بگذره

و یه دفعه خودتو بین افرادی ببینی که همه شون دغدغه های خودشون رو دارن

و هیچکس تو و مشکلاتت رو جدی نمیگیره...

خیلی سخته اولویت کسی نباشی...


                                                                       ..........................

* هوشنگ گلشیری

** آنا گاوالدا