دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

من فقط عبور میکنم... از تو از خودم...


از گذر روزها


از خیابان تنگ و دراز فاصله


از هیاهوی قارقارکهای بی حوصله


از تو


از خودم


" عبور میکنم "


تنها برای آنکه اکنون را نبینم...

از : پونه ندایی




پ.ن)

به سرعت در حال سوزوندن عمر گرانبها و گذر از مرحله ای جانفرسا هستم


نمیدونم چرا اینقدر این" اکنون " طولانی و زجرآوره ...


توی این مسیر من فقط یه رهگذر گذری و عبوری هستم...


نمیتونم به چیزی جز رفتن فکر کنم... حتی خودم!


آذرآبادگان ای سرزمین دلیران...



این خاک دگر باره شد از زلزله ویران!


هموطن..اندوه تو زلزله ایست که قلبم را با خاک یکسان کرده...

تسلیت واژه نامفهومیست برای شانه های خسته ات...



ادامه مطلب ...