دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

و اما عشق...

                            
                                      

و اما عشق...

خاصیت عشق این است!


 

حس نوشت )

مسابقه ی ناسازگاری زمانه و سماجت من، هم چنان ادامه داره. 

در این ماراتن هر روز یک اتفاق تازه،

سنگینی غم و فشارو روی شونه هام بیشتر می کنه

و این شانه ها و قلب، چه مردانه و نجیبانه...دم نمی زنند.


پ.ن) و من کودکانه ایمان دارم معجزه ی خداوند شامل حالم میشه...

 

 

عاشقانه نوشت بارانی)

و باران شروع می شود

من چتر ندارم

تو را دارم...*  



*ف.عباسی     

   

                         

روزی با هم پرواز خواهیم کرد...


آمده ام که بمانم

بال هایم را نکن

روزی با هم پرواز خواهیم کرد. *


پ.ن ) دلم پرواز میخواد ، بلند و طولانی ... بی بازگشت...




* فریبا عرب نیا