دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

می نویسم ...می نویسم از تو تا تن کاغذ من جا دارد...



درد نوشت )       

چه خوبه سینه ها شکافتنی نیست.

چه خوبه هیچ کس نمی تونه بفهمه توی یه دل چه دردایی هست...

چه خوبه خیلی چیزا رو شدنی نیست.

چه خوبه دردای درون دل...دست آدم رو رو نمی کنه...




دلتنگ نوشت )


برای تحمل روز سیاه به تو فکر می کنم


برای تصاحب رویای ماه به تو فکر میکنم


به تو فکر میکنم . . .*




* ترانه ی زیبایی از بانو گوگوش


نظرات 20 + ارسال نظر
باشماق سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

معلومه دل شما هم مثل سیاهی ایی این روزا که آسمون شهر را گرفته گرفته است
این هم یک بهانه ای بود که بیایی و دلتنگی هاتو تو ی این نوشته ها
خالی کنی

سلام عزیز مهربان
بله...
نوشته های پر درد ... پر حرف...
اما چقدر همیشه حرفا نگفته میمونن!
ممنونم که هستین.

رضا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

روز دانشجو بر دانشجویان عزیز مبارک


بچه مدرسه ای ها پشت من تکرار کنین... [از ته دل].
مکن ای صبح طلوع مکن ای صبح طلوع


ﺩﻗﺖ ﻛﺮﺩﻳﻦ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﭽﻪ ﺍﻱ ﺑه دنیا ﻣﻴﺎﺩﻫﻤﻪ ﺟﻤﻊ می شن میگن: ﭼﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻴﻪ - ﭼﻪ ﺧﻨﺪه ﻫﺎﺵ ﻣﺎﻣﺎﻧﻴﻪ - ﻟﺒﺎﺷﻮ ﭼﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻴﻪ ﻭ.... ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎیی ﺧﺒﺮﻱ ﻧﻴﺴﺖ. ﻛﻲ ﻳﺎﺩ ﺑﺎﺑﺎﻣﻴﻔﺘﻦ؟

ﻭﻗﺘﻲ ﭘﻮﺷﻚ ﺑﭽﻪ رو ﺑﺎﺯ می کنن، می گن: ﺍﻱ ﺑﺎﺑﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﺭﻳﺪﻩ

**************************
پلیس امده بود سر پشت بوم دیش ماهواره را ببره بهش میگم کاش لاقل چهارشنبه میبردید میفهمیدیم بفرماییدشام کی برنده شده میگه بیخیال این هفته اصلا گروهشونم به درد بخور نیست :|
*************************
یه روز رفتم شلوار بخرم فروشنده یه شلوار آورد خوب نبود گفتم این خیلی خزه . مگه اسکلم اینو بپوشم؟
فروشنده از پشت پیشخون اومد اینور دیدم همون شلوار پای خودشه !
**************************
آیا می دانستید که اون زنی که برای اولین بار عبارت
"مردا همه مثل همه ن"
رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود؟
**************************
داشتم تلویزیون میدیدم یهو داداشم داد زد: کمک کمک ....!
پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون ! داد زدم چی کار کردی!!!!
با حالت بغض گفت هیچی به خدا فقط داشتم جورابامو خشک میکردم!!!
منو میگی : تا دو سه دقیقه داشتم تصمیم میگرفتم سرم و تو کدوم دیوار بکوبم!
**************************
آقا نشد یه بار این خانواده بپرسن صبونه میخوری مام با ناز بگیم بیارین تو رختخوابم لطفا
یعنی گفتیم ها, منتهی جوابش در خور مقام ما نبود نادیده گرفتیم:)))
یه چی تو مایه های گوه نخور و اینا
**************************
خوش به سعادت این نسل جدید که کلی سرگرمی دارن !
والا سرگرمی نسل ما یه چرخ گوشت بود
که دستمونو میکردیم توش دستمون تا زانو قطع میشد !
**************************
از خدا میخوام اگر قراره منو از دنیا ببره ۱۰ دقیقه قلبش منو خبر کنه بتونم هارد کامپیوترم رو فرمت کنم وگرنه واسم ختم نمیگیرن .. :))
**************************
تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد
دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!
پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش



رضا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

ﺑﺎﺑﺎﻡ: ﺑﺪﻩ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ !!!
ﻣﻦ: ﺑﺎﺑﺎ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﯾﺴﺎ ﺭﻣﺰﺷﻮ ﺑﺰﻧﻢ!
Delete SMS
Delete Video
Delete picture
Delete music
Delete private
Delete number
FORMAT MeMoRy CARD
ﻣﻦ: ﺑﯿﺎ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺍﺯﺗﻮﻥ ﻣﺨﻔﯽ ﮐﻨﻢ!
ﺑﺎﺑﺎﻡ: ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ، ﻣﻦ ﻓﻘﻂﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺳﺎﻋﺘﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ!
**************************
یه دوست پسر خائنم نداریم خیانت کنه ما هم واگذارش کنیم به کلید اسرار سرویس شه کلا!!
**************************
ادم دیدم بخاطر صندلی تو مترو خودشو زده به حامله‌گی !!!!!!!!
**************************
دارم میرم مسافرت با مامان خداحافظی کردم بهش میگم آب نمیریزی پشت سرم؟ میگه حالا برو من سیفون رو برات میکشم!!!! :|
من :|
مامانم :D
کل خانواده :))))))))))
بابام : ایول بزن قدش =)))))
داداشم : خدایا این شادی از مانگیر
من میدونم.من سر راهیم
**************************
به مامانم گفتم: خارجیا به سوپ میگن استارتر نه شام...
گفت: بابات خارجیه یا عمه گوربه گور شدت...!!؟؟
اصن لزومی هم نداشت به عمم اشاره کنه ها،
لامصــب صرفا خواست بهش بگه گور به گور شده
**************************

یه دوس پسرم نداریـــم عاشق هم بشیم ، قصد ازدواج پیدا کنیم بعد مثل فیلما باباش دسته چک ایناش رو در بیاره به ما بگه چه قدر برات بنویسم
دست از سر پسرم برداری !؟؟ بعد ما بگیم عشق رو نمیشه با پول خرید..
من به خاطر پول عاشق نشدم .. بعد باباش بگه 100 ملیون می‌دم بهت !
منم بگم هر چی‌ شما بگین پدر جان ، من رو حرفِ بزرگ ترا حرف نمیزنم.. فقــط حـامــل باشه لــدفــن !!!
****************
وقتی تو ماشینید فحش ندید در برید!
ما یه بار فحش دادیم خوردیم به ترافیک...!

ماشین جدید خریده بودم رفتم خونه بعد از اینکه ماشین رو گذاشتم توی حیاط ، موقع بستن در حیاط سرم خورد به جعبه پست و شکست و کلی خون اومد.
بابام گفت خدا رو شکر خونریزی هم شد دیگه لازم نیست گوسفند بکشیم.
من :(
مامانم:(
بابام :)))

رضا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

قدر خانواده ات را بدان


با مردی که در حال عبور بود برخورد کردم
اووه !! معذرت میخوام.
من هم معذرت میخوام.
دقت نکردم ...

ما خیلی مؤدب بودیم ، من و این غریبه
خداحافظی کردیم و به راهمان ادامه دادیم


اما در خانه با آنهایی که دوستشان داریم چطور رفتار می کنیم



کمی بعد ازآنروز، در حال پختن شام بودم
.دخترم خیلی آرام کنارم ایستاد همینکه برگشتم به اوخوردم
وتقریبا انداختمش با اخم گفتم: ”اه !! ازسرراه برو کنار“



قلب کوچکش شکست و رفت



نفهمیدم که چقدر تند حرف زدم

وقتی توی رختخوابم بیدار بودم صدای آرام خدا در درونم گفت:
وقتی با یک غریبه برخورد میکنی ، آداب معمول را رعایت میکنی
اما با بچه ای که دوستش داری بد رفتار میکنی


برو به کف آشپزخانه نگاه کن. آنجا نزدیک در، چند گل پیدا میکنی.
آنها گلهایی هستند که او برایت آورده است.
خودش آنها را چیده.
صورتی و زرد و آبی



آرام ایستاده بود که سورپرایزت بکنه



هرگز اشکهایی که چشمهای کوچیکشو پر کرده بود ندیدی



در این لحظه احساس حقارت کردم

اشکهایم سرازیر شدند.
آرام رفتم و کنار تختش زانو زدم


بیدار شو کوچولو ، بیدار شو. اینا رو برای من چیدی؟



گفتم دخترم واقعاً متاسفم از رفتاری که امروز داشتم
نمیبایست اونطور سرت داد بکشم
گفت :اشکالی نداره من به هر حال دوستت دارم مامان
من هم دوستت دارم دخترم
و گلها رو هم دوست دارم
مخصوصا آبیه رو



گفت : اونا رو کنار درخت پیدا کردم ورشون داشتم چون مثل تو خوشگلن
میدونستم دوستشون داری ، مخصوصا آبیه رو ...

آیا میدانید که اگر فردا بمیرید شرکتی که در آن کار میکنید به آسانی در ظرف یک روز برای شما جانشینی می آورد؟



اما خانواده ای که به جا میگذارید تا آخر عمر فقدان شما را احساس خواهد کرد.


و به این فکر کنید که ما خود را وقف کارمیکنیم و نه خانواده مان



چه سرمایه گذاری
ناعاقلانه ای !!
اینطور فکر نمیکنید؟!!

به راستی کلمه
“خانواده“ یعنی چه ؟؟

رضا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

کنکور متاهلین(1)


شما بعنوان مرد خانواده ، چقدر عیالتان را دوست دارید ؟!
الف) به اندازه تعداد سکه های مهریه اش ب) به اندازه تعداد قطعات جهیزیه اش !... ج) به اندازه تعداد صفر های جلوی مبلغ موجودی حساب بانکی اش !
د) به اندازه تمام ستاره های آسمان در روز !

? - چه عاملی سبب شد تا شما به خواستگاری عیالتان بروید ؟!
الف) جوونی کردم !
ب) سادگی کردم !
ج) گول خوردم !
د) من که نرفتم خواستگاری ، اون اومد !

? - اگر خدایی ناکرده عیالتان فوت کند شما چه کار می کنید ؟!
الف) اول ناراحت و بعد خوشحال می شوید !
ب) اول خرما و بعد شاباش می دهید !
ج) اول قبرستان و بعد محضر می روید !
د) انشاا... بقای عمر 5 تای دیگر باشه !

? - ملاک شما در انتخاب عیالتان چه بوده است ؟!
الف) املاک پدرش !
ب) دارایی پدرش !
ج) املاک و دارایی پدرش !
د) همه موارد !

? - اگر عیالتان از شما بخواهد که برای کادوی تولدش یک گردنبد طلا بخرید چکار می کنید ؟!
الف) تا بعد از روز تولدش گم و گور می شوید !
ب) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مریضی می زنید !
ج) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مردن می زنید !
د) آدرس یک بدلی فروشی کار درست را از دوستتان می گیرید !

من چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

به دریا دل مبند ....

دریایی که روزها میرود و شب ها می آید ...

کمی به ساحل فکرکن .

پست زیبایی بود دوست عزیز

رضا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

یه دختر خوب هیچ وقت زودتر از اینکه از شیر بگیرنش عاشق نمی شه.

یه دختر خوب وقتی بلد نیست رانندگی کنه چرا باید زور بزنه و با گل پسرا کل کل کنه.

یه دختر خوب توی روی مامانش وا نمیسته و به خاطر قراری که داره ( سرکاره) 100000 تا دروغ نمی گه.

یه دختر خوب با همسایشون که خوشگل تره لج نمی شه.

یه دختر خوب به خاطر پوست و رنگ بدنش باباشو انقدر تو خرج نمی اندازه.

یه دختر خوب توی قرار با پسر کلاس زورکی نمی آد و بابای کارمند بیچاره اش رو مدیر عامل یا رئیس قلمداد نمی کنه.

یه دختر خوب وقتی از پسری خوشش اومد و داشت از حسودیش می ترکید، 100000 تا عیب و ایراد روی پسره نمی ذاره.

یه دختر خوب شب زود نمی خوابه که صبح زود بیدار شه که بتونه خودشو صافکاری و نقاشی کنه.

یه دختر خوب برای اینکه مورد توجه قرار بگیره اسمشو عوض نمی کنه.( صغرا=هانی - کبری=شانی)

یه دختر خوب توی مسافرت به خاطر کسی که روش کلید کرده، باباشو توی منگنه قرار نمی ده که بابا تند تر برو!

یه دختر خوب عکس های پسر خوشگلا مثل حمید گودرزی، شادمهر عقیلی و نخ سوزن محمدرضا گلزار رو به در و دیوار اتاقش نمی زنه.

یه دختر خوب کفش پاشنه ۶۰ سانتی نمی پوشه و احساس مانکنی نمی کنه.

یه دختر خوب روزی ۱۴ ساعت با تلفن حرف نمی زنه.

یه دختر خوب زیر مانتوی کوتاه٬ دامن بلند خال خالی نمی پوشه.

یه دختر خوب روزی ۴۰ هزار تومن آشغال جات نمی خره.

دخترا نمی تونن از دوست پسرهاشون برای هم نگن و لایه اوزون را جر ندن.

دخترا نمی تونن با داشتن چشمای بابا قوری خط چشم نکشن و چشمک نزنن.

یه دختر خوب اونیه که عشوه شتری نیاد و ناز نکنه.

دخترا نمی تونن از ۳۰ تا پسر شماره نگیرن و به هر ۳۰ تا زنگ نزنن.

بازم بگم؟؟؟




رضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

بدگویی از زنان، کاری ابلهانه ، سبک، نامنصفانه و مبتذل است ؛ زیرا زنان کمتر از مردان بدی کرده اند. ارل چستر فیلد

زن عمیقتر می بیند و مرد دورتر ، عالم برای مرد قلبی ست و قلب برای زن عالمی . کرابه

خیلی ممنونم که زن نشدم ، چون در اینصورت مجبور بودم با مردی ازدواج کنم ! ؟؟

زن دانا به مرد الهام میدهد ، زن زیبا مرد را مفتون می سازد ، ولی زن مهربان مرد را تصاحب می کند . ؟؟

زیان بی وفایی زن ، بیش از زیان بی وفایی مرد است، از این رو قانون پاکدامنی در مورد زن سخت گیر تر است . دیوید هیوم

درجات ترقی یک ملت در حیات اجتماعی منبعث از احترام به زن است . گراتوآر

اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد . جرد برنارد شاو

زن بزرگترین آژانس خبری است ؛ چون دایم دستگاه گیرنده " گوش " و پخش کننده " زبانش " کار می کند. اچ جی ولز


زن قداست دارد،

براى با او بودن باید "مرد" بود !

نه نر ... !


از خاک یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

دلتنگی غریبی...قریب بود ...

رضا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

http://www.persiancards.com/images/ecard/114.swf

شنگین کلک پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://shang.blogsky.com

درود
و عرض ادب
یلدایتان مبارک باد

رضا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

به بهانه تصویب قانون تجدید فراش

--------------------------- زن می فرماید ----------------------------

همسرم می گفت بد جوری هراسانم همش
در پی آ یینه بین و فال و فنجانم همش

حال و روزم از لحاظ روحی اصلا خوب نیست
هیچ می پرسی چرا در پای قلیانم همش؟

صبح، بی بی گل برایم یک خبر آورده بود
ازهمین رو با تاسف ، کلّه جنبانم همش

عاقبت تصویب شد قانون تجدید فراش
دارم احساس بدی، غمگین و نالانم همش

مثل سیر و سرکه می جوشد دلم ، دلواپسم
چونکه با اسم هوو می لرزد این جانم همش

همسر خوبی نبودم ، می پذیرم کاملا
خاطرت آسوده باشد فکر جبرانم همش

مُرد دیگر آن زن خود خواه لوس بی ادب
بعد از این یک خانم خوش خلق و مامانم همش

بوده ام ولخرج تا امروز اما بعد از این
در پی کفش و لباس و کیف ارزانم همش

هرچه می خواهی برایت می پزم عالی جناب
قرمه سبزی یافسنجان ؟تحت فرمانم همش

جای کافی شاپ و استخر و سونا و سینما
بیشتر پیش شما در خانه می مانم همش

جیغ هایم ، نعره هایم ،اخم هایم را ببخش
یک مریضی بود و فعلا تحت درمانم همش

نیستی آش دهن سوزی ولی با این همه
بی شما حس می کنم در سطر پایانم همش

---------------------- مرد می فرماید ---------------------
گفتم ای یارم، نگارم، همسرم اصلا نترس
کاسبی ها راکد و در اوج بحرانم همش

بنده فکر پاس چک هامم نه تجدید فراش
هیچ می پرسی چرا سر در گریبانم همش

ازدواج این روزها آن هم مجدد، ساده نیست
تازه از آن بار اول هم پشیمانم همش

فاطمه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.banoyedey22.blogfa.com

گفتمش: شیرین ترین آواز چیست؟

چشم غمگینش به رویم خیره ماند...

قطره قطره اشکش از مژگان چکید...

لرزه افتادش به گیسوی بلند...

زیر لب غمناک خواند...

ناله زنجیرها بر دست من...

گفتمش: آنگه که از هم بگسلند...

خنده تلخی بر لب آورد و گفت:

آرزویی دلکش است اما دریغ...

بخت شورم ره برین امید بست...

و آن طلایی زورق خورشید را...

صخره های ساحل مغرب شکست...

من به خود لرزیدن٬ از دردی که تلخ...

در دل من با دل او می گریست...

گفتمش بنگر در این دریای کور...

چشم هر اختر چراغ زورقیست...

سر به سوی آسمان برداشت گفت:

چشم هر اختر چراغ زورقیست...

لیکن این شب نیز دریاییست ژرف...

ای دریغا شیروان! کز نیمه راه...

می کشد افسون شب در خوابشان...

گفتمش: فانوس ماه می دهد از چشم بیداری نشان...

گفت: اما در شبی این گونه گنگ...

هیچ آوایی نمی آید به گوش...

گفتمش: اما دل من می تپد...

گوش کن! اینک صدای پای دوست...

گفت: ای افسوس در این دام مرگ...

باز صید تازه ای را می برند...

این صدای پای اوست...

گریه ای افتاد در من بی امان...

در میان اشک ها پرسیدمش:

خوش ترین لبخند چیست؟

شعله ای در چشم تاریکش شکفت...

جوشِ خون در گونه اش آتش فشاند...

گفت: لبخندی که عشق سربلند...

وقت مردن بر لب مردان نشاند...

من ز جا برخاستم بوسیدمش...


دوست عزیز خوشحال میشم بهم سر بزنی.

رضا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

فرزندم! روزگاری بود که
آدم‌ها با قلبشان می‌خندیدند
و با چشم‌شان:
اما امروز تنها با دندان‌هایشان می‌خندند
در حالی که نگاهشان، سرد و غریب
سایه‌ام را از پشتِ سر می‌پایند.

به راستی زمانی بود که
آدم‌ها با قلبشان دست می‌دادند
اما فرزندم گذشت آن زمان.
امروز آنها بی‌قلبشان دست می‌دهند
در حالی که با دست چپ
جیب خالی‌ام را می‌کاوند.

(خانه‌ی خودت است)، (باز هم بیا)
چنین می‌گویند، و چون باز می‌آیم
و خودمانی رفتار می‌کنم
بارِ دیگری در کار نیست
درها به رویم بسته می‌مانند.

پس بسیار چیزها آموخته‌ام، فرزندم!
آموخته‌ام که چهره‌ام را با نقاب‌های گوناگون بپوشانم
همچون جامه‌های گوناگون – نقاب خانه،
نقاب اداره، نقاب خیابان، نقاب مهمانی،
با لبخندهایی مناسب هر نقش
همچون صورتک‌هایی نقاشی شده.

نیز آموخته‌ام من
که تنها با دندان‌هایم بخندم
و بی‌قلبم دست بدهم.
آموخته‌ام بگویم: (خدانگهدار)
حال آن که دلم می‌گوید: (برنگردی!)
و بگویم: (از ملاقاتِ شما بی‌نهایت خوشوقتم)
حال آنکه سخت بی‌تفاوتم، و بگویم: (لذت بردم از مصاحبت شما)،
حال آن که سرشار از ملال گشته‌ام.

اما باور کن فرزندم
می‌خواهم همچون خودم باشم در گذشته‌ها
زمانی که همچون تو بودم.

می‌خواهم از یاد ببرم همه‌ی این نقش‌ها و نقاب‌ها را
از آن پیش‌تر، می‌خواهم دیگر بار خندیدن با قلبم را بیاموزم
زیرا خنده‌ام در آینه، تنها دندان‌هایم را نمایش می‌دهد
راست همچون نیش‌های زهرآگین مار یا کژدم!

پس به من بیاموز فرزندم،
چگونه بخندم،
چگونه همچون گذشنه‌ها با قلبم بخندم
و همچون تو، خودِ خودم باشم …

ری را دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

سلام.

ممنون که هنوز هستین و می نویسین

رضا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

فلک را جور بی اندازه گشتست
جهان را رسم و آیین تازه گشتست


هزار امروز هم آواز زاغ است
گل از بی رونقی ها خار باغ است

نه خندان غنچه نه سرو از غم آزاد
نه گل خرم نه بلبل خاطرش شاد

غم دیرینه گر در سینه داری
چه غم گرباده دیرینه داری

دو چیز اندوه برد از خاطر تنگ
نی خوش نغمه و مرغ خوش آهنگ

فلک را عادت دیرینه این است
که با آزادگان دائم به کین است

رضا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com


یه جایی خوندم که باید یه سنگ بندازی تو رابطت تا ببینی چقد عمیقه …
هیچی دیگه منم انداختم …
یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطمون بیشتره



با این سرعت نت تو ایران باید یه دکمه ” من غلط بکنم دانلود کنم ” هم کنار هر لینک دانلود بذارن !



ینی من تا الان فکر میکردم این دخترایی که تو رانندگی روسری شون میفته
واسه خوشتیپی دوباره سرشون نمیکنن
نگو نمیتونن فرمون رو ول کنن=))



تو خیابون داشتم با موبایلم حرف میزدم
طرف شماره تلفن خونه رو خواست منم دادمو گفتم:
یه ساعت دیگه میرسم خونم زنگ بزن .
یه ساعت بعد یه دختره زنگ زده :
آقا شما تو خیابون به من شماره دادین!
با تعجب گفتم : مـــن ؟؟؟ کِی ؟؟؟کجا ؟؟؟
میگه : وااااااااا ! فلان جا داشتین الکی با موبایل
حرف میزدین و شماره تون رو میخوندید مگه به من شماره نمیدادین ؟؟؟!!!


اعتراف میکنم سوم دبستان که بودم یه روز معلممون مدرسه نیومد منم ظهرش رفتم در خونشون که یه کوچه بالاتر از ما بود تکلیف شبمو ازش گرفتم.
:|
یه همچین کصافطی بودم من


همیشه دوس داشتم یه دوس دختر چادری داشته باشم تا وقتی من میبینه یهو هوول بشه چادرو بکشه رو سرش بگه خاک به سرم اقامون اومد
حال معنوی عجیبی داره :)))))))))

داره آموزش رقص عربی میده ماهواره....

از اتاق اومدم بیرون دیدم بابام یه شاله عربی بسته به کمرش داره قر میده!!!!
میگم حاجی چی‌کار میکنی؟؟؟!!!!

میگه میخوام روی دختر خاله‌تو تو مهمونی‌ها کم کنم!!

من :|
تاتیانا:|
جمیله:|
خردادیان:|
زلال احکام:|

پرواز شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://parvazeto.persianblog.ir

رضا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

بـه سلامتـی تـو ...(2)

به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...

به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن !

به سلامتی همه اوونایی که
دلشون از یکی دیگه گرفته
ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن
میگن بخاطر غروب پاییزه ...

بسلامتی با ارزش ترین پول دنیا "تومن"
چون هم تو هستی توش، هم من ...

به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه ...

به سلامتی اونایی که دوسشون داریم و نمیفهمن !
آخرشم دق میدن مارو !

سلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی!

به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه ...
ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت و بهش فهموند که
همیشه پای یک زن در میان است !

به سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن
که شبیه باباهاشون بشن
نه مثل جوونای امروز که ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون بشن !

به سلامتی کسیکه تو خیالمونه ولی بیخیالمونه ...

به سلامتی دوست خوبی که
مثل خط سفید وسط جاده است
تکه تکه میشه
ولی بازم پا به پات میاد ...

به سلامتی باغچه ای که خاکش منم گلش تویی و خارش هرچی نامرده ...

به سلامتی نوشابه که خانواده داره و خیلی ها همینش هم ندارن !

به سلامتی سندباد که کل دنیا رو با یه شلوار کردی دور زد ...

به سلامتی سرنوشت که نمی‌شه اونو از سر نوشت ...

به سلامتی اون رفتگری که تو این هوای سرد و وانفسای بی عدالتی داره به عشق زن و بچه اش کوچه و خیابون رو جارو میزنه که یه لقمه نون حلال در بیاره ...

به سلامتی اون کارگری که از افتضاح اختلاس 3000 میلیارد تومانی خبر داره اما باز اول صبح بچه شو میبوسه و برای ماهی 200 هزار تومان پول حلال میره سر کار و عرق میریزه ...

به سلامتی اونهائی که دوستت دارم رو درک می کنند و اونو به حساب کمبودهات نمی ذارن ...

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوست دارن ...

به سلامتی دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین... چون دارم یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم !

و در آخر به سلامتی تو، که از همه بهترینی ...

مرجان موفرفری شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://manmarjanam.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد