دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

آخرین روز بهار 92 ( بهار من گذشته شاید ... )







بهاری نوشت )
آخرین روز بهارت سرشار از شُرشُر از آرزوهای قشنگ... *

حس نوشت بی ربط )

دل آدم چه زود خر میشه !

با یک “ دلخوشی ”

با یک ” هستم ”

با یک ” نترس ”

با یک ” نوازش ”

با یک ” آغوش ”

و چه راحت خرد میشه

با یک نگاه “متفاوت ”

با یک حرف ” نامتعارف ”





* حسین ناصری


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

http://eag.blogsky.com/مارو یادتون نره....

سلام
حتما...
در اسرع وقت میام به آدرستون.

باشماق دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

بعد از تعطیلات عید رفتم یک عمده فروش جنس بخرم
من می گفتم امروز هفده فروردین است او گفت نه بابا نوزده است اصلا باور م نمی شد که نوزده باشد برگشت و گفت بهار خیلی زود می گذره تقصیر تو نیست
اما تو فصل ها من پاییز را خیلی دوست دارم اون به چند دلیل
روزش کوتاه است
کف پارک هاش پوشیده از برگ های زرد است
وقتی بارون بزنه بوی نای آدمو گیج می کنه
هواش خنک است
وقتی بارون می زنه با رعد و برق همراه است
فصل پر میوه مخصوصا انگور و انار است

سلام امیرعلی عزیز
عمرمون زود میگذره... همش احساس میکنم فرصتم کمه... مثل لحظه های آخر امتحان در حالی که نوز سوالهای ننوشته م زیادن...
......
منهم پاییز رو از همه فصلها بیشتر دوست دارم...
پُر از احساس و زیبایی ه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد