دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

شروعِ فصلِ بی رحم تنهاییست...




هوا آن سوی چشمانم بارانیست، سکوتم تحفه رنجی پنهانیست

به شب آغشته می ماند خورشیدم، فرازِ تپه ای ماهی پیدا نیـست

صدایی از درون با من می گوید، شروعِ فصلِ بی رحم تنهاییست*


OoOoOoOoO
* بخشی از ترانه ی"کلاغ" از آلبوم "باران تویی" کاری از چارتار عزیز




نظرات 1 + ارسال نظر
آتش یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ http://dideno.blogsky.com

بله ماهم بعضی از کارهاشون را شنیدیم و قشنگه
پس میشه امیدواربود که ماهی یک پست آپ شود !

سلام
کارهاشون رو دوست دارم... باران توئی ، مرا به خاطرت نگه دار و ....
ممنونم آتش عزیز... در این روزای بی لبخند اینکه خواننده این پستهای بی سر و ته هستین... سپاس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد