دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

درد...




از درد های کوچک است که آدم می نالد،


وقتی ضربه سهمگین باشد لال می شود.*




پ.ن) متاسفانه دوره ای طولانی دچارش بودم...


دردایی که با نالیدن مشکلشون هیچ کم نمیشه...


باید گذروندشون با تحمل زیاااااد...




*چاه بابل/رضاقاسمی




نازنین بی قرار / از فریب روزگار / خم به ابروت نیار...


                                  
                      تفسیر آزاد ) ...........................




کتاب نوشت )


می‌خواهم به یادِ من باشی‌ ...


اگر تو به یادِ من باشی‌،


عین خیالم نیست که همه فراموشم کنند ...*



پ.ن) چقدر این کلمه ی  " تو "   قداست داره وقتی منظورش به توئه...







*کافکا در کرانه /هاروکی موراکامی