دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندارم...


در محضر عرش کبریایی...

 

خدایا تو که "یه زن " رو بهتر از هر کسی می شناسی.


این زن  پررو تر از اونه که از لطف تو ناامید بشه…


تنهاش نذار که هوا بس ناجوانمردانه…پس است…


 

خواجه نگهدار مرا...

نظرات 1 + ارسال نظر
آتش جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:35 ب.ظ http://dideno.blogsky.com

سلام
ازدیدن پست سال 93 شما خوشحال شدم
چند ماه یکبار پست می نویسید ؟
حالا که هوا خوب شده کاملاً بهاریه
موفق باشید

سلام
اونقدر به این وبلاگ خاک خورده سر نزده بودم که حتی پسوردشم به سختی یادم اومد...
ممنونم از بودنتون... نوشتن که چی بگم والا اگه منظورتون این چرندیاته هر وقت غمگین تر و دلتنگ تر باشم بیشتر مینویسم که البته اگه خواننده داشته باشه صدالبته با رغبت بیشتر...
بععله بهاری و دل انگیز....
سلامت باشید آتش عزیز...
سپاس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد