دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

من هم یکی از جرم های روزگارم*





تلنگر نوشت )


از محبوبترین نویسنده هایی که کارهاشون رو خوندم


زنده یاد نادر ابراهیمی عزیزِ منه...


این متن رو اگه نخوندین و یا حتی خوندین اینبار لطفا با دقت بخونینش...


البته خیلی طولانی تر بود ... یه بخش از اون متنه...


"ما آمده ایم که با حضورمان، جهان را دگرگون کنیم،


نیامده ایم تا پس از مرگمان بگویند:


از کرم خاکی هم بی آزارتر بود و از گاو مظلومتر،


ما باید وجودمان و نفس کشیدنمان، و راه رفتنمان، و نگاه کردنمان،


و لبخند زدنمان هم مانند تیغ به چشم و گلوی بدکاران و ستمگران برود


ما نیامده ایم فقط به خاطر آنکه همچون گوسفندی زندگی کرده باشیم


که پس از مرگمان، گرگ و چوپان و سگ گله،


هر سه ستایشمان کنند... "**



زن نوشت)


متاسفانه اینگونه بودن رو خیلیا  ادب میدونن


حتی خودمون سعی میکنیم نهایتا بی آزار باشیم


تا آب توی دل اطرافیانمون تکون نخوره....


انگار فقط به دنبال تایید و تحسین دیگران هستیم و چقدر اشتباه ست.


اینجوری شده که هممون پشت یه نقاب زندگی میکنیم؛


خودِ واقعیمون سالهاست فراموش شده...


.:::::::::::.



دغدغه نوشت )


از این به بعد عزیز شما باش و شانه‌هات

ما را برای گریه سر آستین بس است. ***




زن نوشت )


سکوتی سنگین............... همین.


.:::::::::::.


* محمد علی بهمنی

** نادر ابراهیمی عزیز


*** حامد عسکری





نظرات 4 + ارسال نظر
باشماق سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

سن که بالا می ره آدما هی بر خورد می کن با اسامی آشنایی که جلوش یک زنده یاد خود نمایی می کند
در مورد زن نوشت
به نظرم غیر از این راهی برامون نمونده است

من ودفترم جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

قشنگ بود
جاااااالب
و پر از گفتنی های قشنگ
دوست داشتم مرسی
تا به حال نخونده بودم جالب بود
تکان دهنده برای انهایی که بخواهند تکانی به خود بدهند
برای انهایی که دنبال فردایی بهتر با تغییراتی بیشتر هستن
مرسی ار این پست قشنگتون.منم اپم.تشریف بیارید خوشحال میشم

معمار جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

چقدر زیبا بود ...زندگی گوسفندی و ستایش گرگها و ...واقعا بهش نیاز داشتم. ممنون.

پسر جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://iamman.blogfa.com

باز هم تابستان
باز هم من داغ
بدون حوا می جنگم با
داغی و تابستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد