دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

نازنین بی قرار / از فریب روزگار / خم به ابروت نیار...


                                  
                      تفسیر آزاد ) ...........................




کتاب نوشت )


می‌خواهم به یادِ من باشی‌ ...


اگر تو به یادِ من باشی‌،


عین خیالم نیست که همه فراموشم کنند ...*



پ.ن) چقدر این کلمه ی  " تو "   قداست داره وقتی منظورش به توئه...







*کافکا در کرانه /هاروکی موراکامی




نظرات 7 + ارسال نظر
باشماق چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

اولش با شما شما شروع می شود
یک مدتی که می گذرد شما به تو تبدیل می شود
بعدش هم دیگه نه از شما خبری می شه و نه از تو

سلام
اگه عشق باشه... بی هیچ کلامی هم ، خوشه...

از خاک.... شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ

"تو"

سلام
اوهوم..." تو"
این "تو" ی منه ها....

باشماق شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ


دیگران کاشتند و ما خوردیم
و ما نمی کاریم تا دیگران هم نخورند

سلام
اما چرا؟
اگه واقعا از دیگران چیزی بهمون رسیده به شکرانه ش ، باشیم...

باشماق دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

خوش بحالت چه قلب مهربونی داری

طوفان دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://nevergiveup.blogsky.com/

سلام
ممنون سر زدی
وبت قشنگه بازم بهم سربزن

من ودفترم دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

کاش میدانستی.چه نهفتی در دلم

یه غوغا ویه درد ویه نوایی

که خود را گم کرده باشد در هوایی

انقدر تنگه دلم...تنگِ خودم

که وجودم شده زندانِ دلم

در هوای بال و پری می اندیشم

که خود را جا بذارم

وتو ای کاش میدانستی



من ودفترم

من ودفترم دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

می‌خواهم به یادِ من باشی‌ ...




اگر تو به یادِ من باشی‌،







عین خیالم نیست که همه فراموشم کنند ...*

وچه زیبا نوشتی نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد