دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

نه من خانه ای ندارم...سقفی نمانده است.*



من آدمِ نرفتن ام

آدمِ دوست ماندن

یا اصلن آدمِ دیر رفتن ام

خیلی دیر ..

اما وقتی برم

دیگر آدمِ برگشتن نیستم.

آدمِ مثل قبل شدن نیستم.

باور کن !  **


..........................


پ.ن1) فکر میکنم بهتره آدم حد وسط نباشیم...

یا صفر یا صد...

اگه واسه کسی هستیم بی دریغ باشیم و اگه نیستم ادعایی نداشته باشیم...


پ.ن2) خیلی سخته زمان بگذره

و یه دفعه خودتو بین افرادی ببینی که همه شون دغدغه های خودشون رو دارن

و هیچکس تو و مشکلاتت رو جدی نمیگیره...

خیلی سخته اولویت کسی نباشی...


                                                                       ..........................

* هوشنگ گلشیری

** آنا گاوالدا


نظرات 1 + ارسال نظر
آتش دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://dideno.blogsky.com

البته "آدم حد وسط " شاید خیلی وقت ها خوب نباشه
والبته ادعای بیخودی هم چیز بسیاربدیه اما آدمی عقل دارد
وباید همیشه و هر لحظه اگر به این نقطه رسید که تا حال دراشتباه
بوده است اینقدر ازخود گذشتگی و انسانیت داشته باشد که
همانوقت از اون صفری که هست به سمت صدی که حتی شاید
هرگز هم به آن نرسد تغییر جهت بدهد . پس حرکت بین صفر وصد
نباید چیز بدی باشد اما آنچه خیلی بد است این است که کسی همان وسط ماندگار شده باشد و باهر بادی به اهتزار بیفتد .
امید که شما هم همیشه بمانید و دوست باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد