دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

کم دارمت...




دستای بزرگ و قوی تو


شونه های مردونه ت


نگاه مهربوونت


آغوش امنت


حرفای پرامیدت


همه رو کم دارم....


نظرات 2 + ارسال نظر
sara دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

عالی بود...

سلام
اووم.. ممنونم.

از خاک کمتریم یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://dusty.blogsky.com/

و..می خوند:
همیشه، کم می‌آرمت..
نمی‌شه که نبارمت

سلام
اونچیزی که توی تصورم هست...همیشه دلتنگشم...و کم میارمش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد