دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

چه تلخه.......



چه تلخ است


که


موهایم را قیچی کنم


تا نوازشهایت را از من نخواهند


دستانم را بچسبانم به بخاری


تا گرمی دستانت را از من نخواهند


چشمانم را بدوزم به عکس چشمانت


تا چشمانت را از من نخواهند


و نوبت به قلبم که رسید چاره ای برایش نداشته باشم....



نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://haiatmaqol.blogsky.com

باسلام دیدن گل یاس بنفش(یاسمن)وبقیه گلهامرابی اندازه مسرورساخت اماارتباط زیبائی این گلهارابامطالبتان درک نکردم البته نمیخواهم بجای گل مثلا(ابرتاریک) باشد-ازرموزشکلکهانیزبی اطلاع هستم لذااگرخواستیدجواب بدهیدلطفاازشکلک استفاده نکنید.ممنون

سلام

ممنونم از حضورتون.

حقیقتش چون دلنوشته هام خیلی غمگینه با گذاشتن این عکسهای زیبا خواستم از حالت غم و افسردگی درش بیارم... به نظرتون اشتباه کردم؟

منهم از گذاشتن سیمبلها حس خوبی ندارم...

نظرتون برام اهمیت داره رفیق.

از خاک کمتریم یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://dusty.blogsky.com/

قلبِ بی‌چاره...

سلام

زخمای این قلب اصلا درمان پذیر نیست..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد