دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

اون روزی که خیلی دیر نیست...




یه روز میای


می بینـــی


که خیلی وقته رفتـــــــم . . .!

نظرات 3 + ارسال نظر
Nima یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.MidNight-Cafe.blogsky.com

heif k dg kheili direeeeeee

اوهووووم....

عرفان یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام خسته نباشید.
خوب هستید خوشحالم که او مدید منتظر حضورتون بودم.
ادبیات شیوایی داری موفق باشی

سلام
ممنونم... خیلی هم خسته م امروز...
شما هم خسته نباشین.
مرسی... از دلتنگی مینویسم... شما زیبا میخونین مهربان.

ava دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://na-goftehayeman.blogsky.com

اون روزا دور نیس که به یاد من بازم نیفتی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد