دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دگر حوصله ای نیست...





مثل دانش آموزی که می دونه امتحانش رو بد داده، منتظر جواب هستم.


برای خیلی جاهاش دفاع دارم، اما دیگه حوصله ندارم.



از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست


گر هم گله ای هست، دگر حوصله ای نیست...


نظرات 2 + ارسال نظر
من جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

این شکلک ها بیانگر خیلی چیزا هستن
دست مخترعش درد نکنه

سلام
جدی؟ زیاد باهاشون ارتباط خوبی ندارم... مال بلاگفا و میهن بلاگ و پرشین و ... خیلی فرق دارن... تازه اینجا گل نداره...
معنیاشو هم واسم نمینویسه...

من شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://my4divari.blogsky.com

بلاگ اسکای احتیاج به گل نداره

سلام
کاشکی معنی این سیمبل رو یه جوری مینوشت :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد