دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

تکرار میشم... تکرار...





هر روز کلمات رو پس و پیش می کنم تا مطالب نا گفته ای که باید گفته بشه

رو آماده لحظه موعود کنم، اما کلمات یاری ام نمی کنند.

برای همین به هم ریخته ام.

بی حوصله ام، و سرشار از اضطراب...



نظرات 1 + ارسال نظر
از خاک کمتریم جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://dusty.blogsky.com/

وقتی که وقت اش باشد، کلمات، خود، خودبخود بیرون می‌ریزند..مانند ابرای که دیگر نمی تواند نگاه دارد، آب را! و غرشی می‌کند و می‌بارد...هنوز وقتش نیست، شاید!....

سلام
جالبه... واسم نظرتون خیلی عجیبه... مثل استخاره مثل فال حافظ مثل هرچیزی که ازش جواب گرفتم....
آروومم کرد فرمایشتون... هنوز وقتش نشده... به وقتش...
اما گذر زمان انگار داره خفه م میکنه...
ممنونم از کامنت پرارزشتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد