دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

درد...


مرسی مائده جانم.



بعضی درد ها...


نه با نوشتن


نه با گفتن


نه با اشک ریختن


با هیچ کاری


مداوا نمیشن


فقط تبدیل میشن به:


آه...


هر چی هم از اون "ته های دل" می کشی


باز اون "ته های دل"


می مونن...


نظرات 1 + ارسال نظر
جنس مونث جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://zandegieshirinman.blogsky.com

سلام
از این درد های اه دار منم زیاد دارم .

سلام
آه هایی که دردناکن ............
ممنونم که هستین رفیق... متاسفانه آدرستون رو اشتباه نوشتین و نتونستم برای عرض ادب بیام خدمتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد