دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

هه ...حالم خوبه و هیچ بغض ندارم...






کاش می شد آدم وقتی بغض داره


نفس نکشه


از بس با هر نفس


هی بغض پر میشه


تو چشمای آدم...


نظرات 4 + ارسال نظر
از خاک کمتریم شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ http://dusty.blogsky.com/

و"کاش" را آفرید، تا آدمی بتواند، دل بکند از این دنیا!وگرنه، دنیاجای بدکی نبود....

سلام
بارها به خودم قول دادم که دیگه نگم " ایکاش "... اما نمیشه....

یه شخص دل کندن از دنیا رو وقتی سخت حس میکنه که توی بستر بیماری باشه اونوقت معلوم میشه که این دنیا خیلی هم بد نبود....

مرسی که هستین رفیق.

من شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

برعکس وقتی بغض داری عمیق نفش بکش بذار هوای تازه توی تموم بدنت بپیچه ، مطمئن باش اکسیژن تازه بر بغض غلبه میکنه
دیدم که میگما

سلام

آره عملا این نفس عمیق خوب جواب میده.... اوهووم...
مرسی که هستین رفیق.

mohsen شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://wizen.blogsky.com

صدای عقربه‌های این ساعتِ لعنتی
خوابِ تو را
پَر می‌دهد از چشم‌هام.

باید قفسی برایت بسازم!


( رضا کاظمی )

سلام
امان از این قفس............
مرسی که هستین رفیق.

مهدی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

مشکل ما اینه که فکر می کنیم اگر روزی بغضمون پر بشه و پیش خودمون بترکه چی می شه
چی می شه؟
دلمون آروم می شه
ای کاش بترکه لامصب
مشکل اینه ه نمی ترکه لنتی

پیش خودمون... که نه اما دوست ندارم دیگران اشکم رو ببینن...
اما گاهی واقعا لازمه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد