دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

هی فکر می کنی به هزاران خیال پرت ...



گاهی عجیب دور خودت پیله می تنی


 هی فکر می کنی ...به خودت چنگ می زنی


هی فکر می کنی به هزاران خیال پرت !


هی خنده می کنی و ...سپس موی می کنی


امروز من به رفتن خود فکر می کنم


امروز من به مرگ ... چرا داد می زنی ؟!



 

از : سیامک بهرام پرور

 

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

زندگی را به تمامی زندگی کن.

در دنیا زندگی کن بی آنکه جزیی از آن باشی.

همچون نیلوفری باش در آب،

زندگی در آب،بدون تماس با آب!

زندگی به موسیقی نزدیکتر است تا به ریاضیات.

ریاضیات وابسته به ذهن اند

و زندگی در ضربان قلب ابراز وجود می کند!

زندگی سخت ساده است!

سلام
زندگی سخت ساده ست.... دلخوشیها کم نیست.... اینا رو هی با خودم میگم موثر نیست اصلا....
مرسی از حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد