دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

این درگه ما درگه نومیدی نیست...

خدای مهربوونم ... بازی از اول...مگه خودت نگفتی:

"این درگه ما درگه نومیدی نیست؟"

دیشب از خدای مهربونم قول گرفتم...

بازی از اول...هر چی بگی گوش میکنم و خیلی دوستت دارم.

در این شروع دوباره خیلی چیز ها رو از دست دادم. می دونم.

خیلی چیزها برگشت پذیر نیست. این رو هم می دونم.

 اما هنوز خیلی چیز ها باقی مونده ...این رو حس می کنم.

لطف خدا رو دوباره خواهم دید...به این ایمان دارم.


 

نظرات 5 + ارسال نظر
از خاک کمتریم جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

ایمان...

من جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

احساس گناه کردم ....

دلم میخواست خودخواهانه واسه این پست کامنت نذارم ولی نتونستم

خدایا منم کمک کن

باشماق جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

میگن نا امید شیطان است
ولی من میگم حتی شیطان هم ته دلش امید به کرامت یار داره

پدر بزرگ دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

شاید بهای از دست دادن اون چیزایی که گفتی خودش بوده! شاید اونها رو ازت گرفته تا ببینیش ! شاید ...
ولی یادت باشه تو این بازی جر زنی نداریمهااا !

یه سیب کال دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.1sib.blogsky.com

سلــــــــــــــــــــــــلم مرسی از لطفتون.....



سلام
خواهش میکنم وظیفه م بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد