دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دستم را بگیر...



دریا عمیق است

تنهایی عمیق‌تر٬

دستت را بده

با هم  دست و پا بزنیم

پیش از آن که غرق شویم...


از :شهاب مقربین

نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://roozbarooz.blogsky.com

لذتش بردیم اساسی

سلام
ممنونم رفیق.
مرسی از حضورتون.

آدمک جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

چقدر خوب و زیبا ... بهترین توصیه ای که میشه به انسانهایی کرد که در تقدبر زندگی دچار همدیگر شده اند...
حضرت علی میگه مدارا با کسی که چاره ای جز تو ندارد نشانه خردمندی توست.

سلام
البته شما زیبا خوندین...
پس خداوند رو شکر میکنم که مدارا کردن رو خوووب آموخته ام...
ممنونم از حضورتون.

مهدی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز
به نظرم شما مدت زیادیه که تمرین سکوت می کنید. بالای وبلاگتون نوشته اید مهمان حرف های دلتان هستیم
پست هایی که می نویسید تراوشات و شعرهای دیگرانه
محیط وبلاگ و اینترنت رو محرم حرف های دلتون نمی دونید؟
در مورد این ست هم باید خدمتتون عرض کنم که واقعا زیبا و پر مفهوم بود اما یک زمانی می رسه که اونی که داره باهات دست و پا می زنه به یک تخته پاره می رسه و دست تورو ول می کنه و به اون تخته پاره می چسبه بی هیچ اندیشه به این که اون چیزی که به جای تو بدست آورده فقط یک تخته پارست همین.

سلام رفیق جان
نوشتم... اصلا اومدم بلاگ اسکای که ناشناس باشم و بنویسم... پستهای قبلیم رو ببینین... اوایل حرفای دلم بود... بعد حتی اینجا هم محکوم به سانسور شدم... این جمله ی بالای وبلاگ تازه اینجوری شده ... این قسمتش تازه اضافه شده " در عبور از اون کاملا آزادی " ...
وقتی دلم تنگه و فکرم مغشوشه و روحم داغونه چطور انتظار دارن شاد بنویسم...
مرسی که براتون مهم بود... وقت کردین یه سر برین پستهای قدیمی.

وه... چه تعبیری رفیق.... عالی بود... از این پست هم زیباتر... متاسفانه تجربه کردم اونی که باید همراهم میبود... چطور ........... بماند.

سپاس مهربان.

شنگین کلک شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://shang.blogsky.com

درود و سپاس از شعر زیبا

بلند شو
می‌خواهم تکه ساحلی را نشانت بدهم
در ته همین بن‌بست
ساحل که باشد
لابد دریا هم هست
از من بشنو
صدای موج می‌آید
هرچه می‌دیدیم خواب بود

(خواب - شهاب مقربین)

سلام شنگ عزیزم
مرسی از این کامنت زیبا...
نوشته هاشون رو دوست دارم...

ممنونم که هستین رفیق.

من یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

دریا رو خیلی دوست دارم
روبروش که می ایستی یه حس عجیبی به آدم دست میده
یه حس غریب ولی خوب

سلام
من بچه ی دریا هستم و سخت شیفته ش... ابهتش به آدم حس خوبی میده...آره عجیب و زیبا.
مرسی که هستین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد