دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

روز مـــــــــــــرد مبارک.




تقدیم به همه ی مردای عالم ...

اونایی که خم به ابرو نمیارن توی سختی زندگی ...

اونایی که اشکای مهربونشونو بیصدا و تنها میریزن

تا آب توو دل کسی تکون نخوره ...

اونایی که عمود هستن ...

قوی و پابرجا واسه اینکه یه خونواده بهشون تکیه کرده.

خداوند حفظت کنه ای مــــــــــــــــــــرد واقعی.


 

نمیدونم شما پدرتون رو چی صدا می زنید...

بابا، آقا جون، پدر ، پاپا، ددی و یا به اسم خودش...

ولی هر جور که صداش می زنید خیلی زود ... خیلی زود

بهش بگید که چقـــــــــــــــــدر دوسش دارید و بهش افتخار میکنین.


دیدن این عکس منو یاد یه خاطره ی قدیمی میندازه

وقتی با پدرم میرفتم مدرسه و اونقدر قوی و تند راه میرفت

که من دستم توی دستش بود

ولی پام نمیرسید به زمین و توو هوا تند تند راه میرفتم...

اوووم...الان پدرم بدون عصا نمیتونه راه بره...




های لایت ) لینک دانلود ترانه ی " پدر "  با صدای زیبای کوروش یغمایی.

پدر ای وجودم از تو قدرت و توان گرفته

ای که از دم نفسهات هستی من جان گرفته

پدر ای که از تو جاری خون زندگی تو رگهام

ای که از نور دو چشمت نور زندگی به چشمهام

پدر امروز به پاهام دیگه نای رفتنی نیست

جز دریغی روی لبهام دیگه حرف گفتنی نیست

پدر پیچ و خم راهم نمیخوام بیراهه باشم

گل سرخ آرزوهام توی فکر غنچه باشه

رفتی و نشد که باشی تا ابد چراغ راهم

من به سیل نامرادی نشدی تو تکیه گاهم

پدر دست یاری تو اگه دستهامو نگیره

کوره راه رفتن من مثل شبهام میشه تیره.




نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://spantman

سلام رفیق عاشق این پستتم خیلی با احساس نوشتی
همین الان می رم و دستای پدرم و می بوسم

سلام
جدی؟
تقدیم شما و تمام مردان واقعی.
آره حتما اینکار رو انجام بدین.
مرسی که هستین رفیق.

آدمک دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

سلام. روز مرد رو میشه به بعضی از شیر زنان با غیرت عرصه زندگی هم تبریک گفت....

سلام
روزتون مبارک...
البته و حتما...درست میفرمایین غیرت مختص زن یا مرد نیست.

باشماق دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

یادمه چند سال پیش همچنین روزی رفتم بهشت زهرا برای زیارت اهل قبور و بویژه پدرم آخه روز پدر بود برام خیلی جالب بود از این همه جمعیتی که اومده بودند درست مثل جمعه آخر سال بود کلی تو راه بندون بودیم تا رسیدیم سر مزار پدر
گفتم آقا کاشک بودی و هنوز هم دعوام می کردی و ناز او کمر بندت که برای تربیت ما بدنمو نوازش می داد کاشک بودی بوسه به دستات می زدم دستهایی که یک عمر برای سر و سامان دادن زندگی هفت هشت سر عائله زحمت کشیدند دست آخر هم بی رمق و ضعیف تو دل خاک گذاشته شدند

سلام
تلخه... قصه ی زندگیمون چقدر تلخه... کاشکی میشد شاهد رفتن عزیزامون نباشیم...
ممنونم بزرگوار از نوشتن این کامنت تامل انگیز...
سپاس از حضورتون.

نابخشوده سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://na-bakhshoode.blogfa.com


سلام بر شما

ممنونم از وقتی که برام گذاشتی و مطلب را دقیق خوندی
ما همیشه میگیم که برای خودمون زندگی میکنیم
اما همیشه فراموش میکنیم که با مردم زندگی میکنیم.
استفاده از زیورآلات اصلا" کار بدی نیست
چه سوراخ کردن ناف و بینی و ناخن.......و چه
گوشواره و انگشتر و پابند
اما گاهی اونوقت در ظاهر افراط میکنیم که ناخودآکاه
توجه همه بسوی ما جلب میشود.

سلام
خواهش میکنم... مطالب بلاگتون زییبا و خوندنی ه...
خیلی با این فرهنگ "قضاوت کردن درباره دیگران" مشکل دارم...
آدما بر اساس طاهر نمیتونن قضاوت بشن بلکه باطن افراد قلب و روحشون اهمیت داره...
درسته بعضی از کارها واقعا غیرعادیه... اما باز هم بهتره چیزی نگیم و ....
ممنونم از حضورتون.

نابخشوده سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://na-bakhshoode.blogfa.com


سلام

سپاسگزارم از لطفت
خوش به حالتون
من همون ساعت هم ندارم
چون یادگاری بود وقتی گمش کردم
دیگه دلم نیامد ساعت دیگه ای بخرم.

سلام دوباره

خواهش میکنم بزرگوار...
من کلکسیون ساعت دارم و زیاد دوستشون دارم...
اما ساعت نخریدن شما دلیل پرارزشی داره...
هرچند از خاطرات و هرچی گذشته بیزارم.

نابخشوده سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://na-bakhshoode.blogfa.com


سلامی دوباره

منم همین نظر را دارم
بارها دوستان پرسیدن چرا نابخشوده؟
و همیشه گفتم نابخشوده از نظر دیگران

سلام

اسمتون خیلی خاصه... من همیشه خودم رو محکوم به گناهی ناکرده میدونم و نابخشوده محسوب میشم...
انتخابتون خیلی خوب بود.

نابخشوده سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ http://na-bakhshoode.blogfa.com

سخنـان بـزرگان جـهان در مورد "موفـقیـت"(3)


کسی که از تمام کمک های خارجی چشم بپوشد و آن را دور اندازد و شخصا وارد میدان شود و به نیروی خود برپا ایستد، کسی است که نیرومندی و موفقیت را برایش پیش بینی می کنم.
رالف والدو امرسون

اگر حداکثر تلاش خود را کرده اید، حتما به موفقیت هایی هم رسیده اید. قرار نیست همه به نهایت برسند. همه بهترین فروشنده یا بهترین بازیکن بسکتبال نخواهند شد، باوجود این شما هم می توانید یکی از بهترین ها باشید.
مایکل جردن

موفقیت خود را با موفقیت دیگران پیوند دهید تا آنان شما را به جلو برانند و موجب حداکثر پیشرفت شما شوند.
جوزف مک کلندون

موفقیت از آن کسانی نیست که هرگز دچار ناکامی نشده اند، بلکه متعلق به کسانی است که هرگز برای ازسرگرفتن مبارزه، بیم و هراسی ندارند.
هانری کپ

علاقه، اندیشه و مطالعه چیزهایی هستند که شما را به سوی موفقیت سوق می دهند.
وس رابرتز

همیشه به خود اعتماد داشته باشید. اگر یک بار کاری را با موفقیت انجام داده باشید، بازهم می توانید.
آنتونی رابینز

ایمان و باور ما در ابتدای هر مسوولیت دشواری تنها عاملی است که موفقیت نهایی مان را تضمین می کند.
ویلیام جیمز

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می شوی.
کریستین لارسون

اعتماد به نفس ضرورتا تضمین کننده موفقیت نیست، اما عدم اعتماد به نفس به یقین باعث شکست می شود.
آلبرت بندورا

به یاد داشته باش که برای موفقیت، بیش از هر چیز به اراده و تصمیم نیاز داری.
آبراهام لینکلن

موفقیت، نتیجه تشخیص درست است؛ تشخیص درست، نتیجه تجربه است؛ تجربه نیز اغلب نتیجه تشخیص نادرست است.
آنتونی رابینز

موفقیت در آرزوها، نسبت مستقیم با قدرت اراده ما دارد.
دیل کارنگی

آرامش و اطمینان، بهترین موفقیت است.
اوستن

سه جمله برای دستیابی به موفقیت: ۱) بیشتر از دیگران بدان، ۲) بیشتر از دیگران کار کن، ۳) کمتر از دیگران توقع داشته باش.
منتسب به ویلیام شکسپیر

اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد.
ماروا کلینز

حتی دارکوبنیز موفقیت خود را مدیون تلاش پیوسته و کوبیدن نوکش است تا به هدف نایل شود.
کولمن کاکس

سلام
ممنونم از این کامنت تامل انگیز...
سپاس بزرگوار.

من چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

بازم مثل همیشه انتخابت فوق العاده ...

اگه شما زن ها قدر ما مردا رو ندونین پس کی قدر ما رو بدونه ؟؟

از طرف من به مردتون تبریک بگین این روزو

سلام
نگاهتون فوق العاده ست البته...
بعععله... اصلا آدم باید قدر خودش رو اول بدونه و بعد قدر اطرافیانشو...
ممنونم از لطفتون.

کامیار چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://kamyar22.javanblog.com

مادری بود ، که تنش را می فروخت ... تا کودک کوچکش را سیر کند !
نامش فاحشه بود ...!
و مردی بود ، که حق کودکش را برای سیری هوسش خرج میکرد !!!!
اسم خودش را گذاشته بود مرد !

سلام
هرچند به عنوان یه زن به زنانگییم بر میخوره که زنی برای درآمد تن فروشی کنه... در حالی که سخت ترین کارها هم بهتر از این خفته... اما قضاوت نمیکنم...
اما در مورد اون مرد که نه هرکس دیگه ای... بعضیا اسم انسان رو بیهوده یدک میکشن...
و متاسفانه قصه ی روزگارمون چنینه...
ممنونم رفیق.

mohsen چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://wizen.blogsky.com

دوست داشتنی بود واقا

چرا؟؟؟

سلام
خیلی دل انگیزه... دوستش دارم.

اووم.... اونجور که شنیدم تصادف کردن... واسه پست بعدی رو میپرسین .. درسته؟

شنگین کلک پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://shang.blogsky.com

ممنون از تبریکات و جملات زیبا
و همینطور لینک دانلود
(رفتی و نشد که باشی تا ابد چراغ راهم)

سلام جناب شنگ
خواهش میکنم مهربان.
همش تقدیم وجود باارزشتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد