دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

منو دوباره خواب کن...



حس نوشت ) سهراب عزیز چه زیبا گفتن:


"همیشه خراشی است


روی صورت احساس..."


پ.ن) این روزها...احساسم زخمی ست...


برام دعا کنید...




های لایت )  لینک داغ دانلود ترانه ی " انتخاب " با صدای زیبای شادمهر عزیزم.



نظرات 22 + ارسال نظر
گفتگو شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ http://easa.blogfa.com

شعـر ،


ردیــف و قــافیـه نــمی خــواهــد !


بـــوی ِ آغـوش ِ تـــو ،


هـــر دیـــوانــه ای را


شـــاعـــر مـی کــند . . . !!!

سلام
ممنونم از حضورتون و کامنت زیباتون...

گفتگو شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://easa.blogfa.com

مرسی از محبتت

قابل نداشت

خواهش میکنم بزرگوار
کامنتهاتون زیبان.
سپاس.

مهدی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام
چقدر سهراب عزیز زیبا دلیل همیشه شاعر بودن رو گفتن
دعا می کنم که بهتر شوی
میان دو ره باز رهبر شوی
دعا می کنم غصه تاوان دهد
درون دلت جای غم گل دهد
می دونی مشکل کجاست؟ اینجا که زخم جدید و جای سالم نمی زنن روی همون قبلی می زنن

سلام مهدی عزیز
واقعا زیبا سرودن...
سپاس از دعای زیباتون.
اوهووم... فرصتی نیست تا زخم کهنه ای خوب شه... زخم روی زخم... هدف اصلی جراحات قلب بیچاره ست...
ممنونم از حضورتون.

رضا(نابخشوده) یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

سلام بر شما بزرگوار

ممنونم از محبتتون
واقعا" یک جمله کوتاه گاهی میتونه خیلی تاثیر گذار باشه
اون جمله مشایخی فوق العاده است
که میگه آقا مجید تو خودت مصیبتی
باید فیلم را بارها و بارها دید.

سلام
ممنونم از پست زیباتون.
واقعا جملات به یاد موندنی...
همشون خاطره انگیزن.

رضا(نابخشوده) یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

شرط عشق

دختر جوانی چند روز قبل از عروسی آبله سختی گرفت و بستری شد.
نامزد وی به عیادتش رفت و در میان صحبتهایش از درد چشم خود نالید.

بیماری زن شدت گرفت و آبله تمام صورتش را پوشاند.

مرد جوان عصا زنان به عیادت نامزدش می رفت و از درد چشم می نالید.

موعد عروسی فرا رسید.

زن نگران صورت خود که آبله آنرا از شکل انداخته بود و شوهرهم که کور شده بود.

همه مردم می گفتند چه خوب عروس نازیبا همان بهتر که شوهرش نابینا باشد.

۲۰سال بعد از ازدواج زن از دنیا رفت،

مرد عصایش را کنار گذاشت و چشمانش را گشود.
همه تعجب کردند

مرد گفت: من کاری جز شرط عشق را به جا نیاوردم..

سلام
چه بزرگ مردی بوده مرد قصه... چقدر شرط عشق رو کامل به جا آورده...
عالی بود.

باشماق یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

وقتی
من
به روی خراش های پیشانی صبح
چسب می زنم
سرخ می شود
خجالت می کشد
و
آرام
محو می شود
در سیاهی روز

سلام بزرگوار
چقدر زیبا ست...
روزگاران چُنین میگذرند...

نونوچه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com/

امیدوارم خدا پنجره باز اتاقت باشد دوست من...

سلام
آمین... همینطور برای شما...
زندگیتون مملو از نور پروردگار...

من یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

سلام آیدا جان چیزی شده ؟


نوشته ات خیلی نگرانمون کرده !!!

سلام امیر عزیز
مرسی مهربان که برات مهمه...
چیزی نیست... زخمش قدیمی شده و دررررد داره رفیق.
ببخشم اگه نگرانتون کردم.

رضا(نابخشوده) دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

سلام بر شما

البته این کامنت یه چیزی اونور افسانه بود
تصور نمیکنم هیچوقت در دنیا چنین اتفاقی بیفته.

سلام
دقیقا همینطوره... واقعا رویاییه.

کامیار علی پور دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.shabavizk.blogsky.com

همیشه دیر می رسیم و وقت نداریم و سوءتفاهم داریم و همدیگر را درک نمی کنیم و ... هـــــی هـــــی هـــــی

سلام
و چقدر دلگیر....هربار دلگیرتر.
هیییییییییییی.

رضا(نابخشوده) دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


تو کدام را می پسندی؟

فاصله دختر تا پیرمرد یک نفر بود – روی نیمکتی چوبی – رو به روی یک آب نمای سنگی
پیرمرد از دختر پرسید :
- غمگینی ؟
- نه
- مطمئنی ؟
- نه
- چرا گریه می کنی ؟
- دوستام منو دوست ندارن
- چرا ؟
- چون قشنگ نیستم
- قبلا اینو به تو گفتن ؟
- نه
- ولی تو قشنگ ترین دختری هستی که من تا حالا دیدم
- راست می گی ؟
- از ته قلبم آره
دخترک بلند شد پیرمرد را بوسید و به طرف دوستاش دوید – شاد شاد
چند دقیقه بعد پیر مرد اشک هایش را پاک کرد – کیفش را باز کرد – عصای سفیدش را بیرون آورد و رفت !!!

آدم ها گاهی با جملاتشان هم می توانند دلی را شاد کنند
گاهی هم دلی را بشکنند
حال راست باشد حال دروغ
کسی به عمق دل تو کاری ندارد
انگار مهم خود کلمات است . . .

چه بد ...!!!!!!!!!
و
یا چه خوب....!!!!!
تو کدوم را می پسندی ؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
واقعا شاد کردن دیگران با کلام خوب چقدر راحته و ما چقدر از همین کار کوچیک دریغ میکنیم خوشی رو از دیگران...

من دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ http://my4divari.blogsky.com

می گویند : شاد بنویس ...
نوشته هایت درد دارند!
و من یاد ِ مردی می افتم ،
که با کمانچه اش ،
گوشه ی خیابان شاد میزد...
اما با چشمهای ِ خیس ...!


زندگی میگذره فقط این زخم هاست که بجای کهنه شدن تازه میشن

دوست من اگه احتیاج به کمک بود روی کمک دوست قدیمیت حساب کن

سلام
چقدر دردناک.... چقدر سخته تظاهر به حسی کنیم که نداریمش...

زندگی میگذره اما چه جوری....

مرسی رفیق بامرام ... مرسی مهربااان.

نونوچه سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com/

ای کاش خدا کاری کند...

سلام
حتما...غیر از این مگر میشود؟

رضا(نابخشوده) سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی:

اونی که زود میرنجه زود میره، زود هم برمیگرده. ولی اونی که دیر میرنجه دیر میره، اما دیگه برنمیگرده ...

رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏بره و از میانشون می‏گذره از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه قائله رنج آور را تمام کنی.

بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان اینه که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌باشه نه شعور لازم برای خاموش ماندن.

مهم نیست که چه اندازه می بخشیم بلکه مهم اینه که در بخشایش ما چه مقدار عشق وجود داره.

شاید کسی که روزی با تو خندیده رو از یاد ببری، اما هرگز اونی رو که با تو اشک ریخته، فراموش نکنی.

توانایی عشق ورزیدن؛ بزرگ‌ترین هنر دنیاست.

از درد های کوچیکه که آدم می ناله؛ ولی وقتی ضربه سهمگین باشه، لال می شه.

اگر بتونی دیگری را همونطور که هست بپذیری و هنوز عاشقش باشی؛ عشق تو کاملا واقعیه.

همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته.

کسی که دوستت داره، همش نگرانته. به خاطر همین بیشتر از اینکه بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش.


زندگی چون گل سرخ است

پر از عطر... پر از خار... پر از برگ لطیف...

یادمان باشد اگر گل چیدیم

عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار همند...!

سلام
چه جملات زیبایی...
کاشکی یادمان بماند...

شنگین کلک سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://shang.blogsky.com

با آرزوی التیام همه زخم ها و خراش ها .

سلام جناب شنگ
مرسی مهرباان از آرزوی زیباتون.... آمین یارب العالمین.
سپاس.

رضا(نابخشوده) چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ق.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com



منطق پدر مادر ها از تحصیل در دانشگاه...
این همه درس خوندی دره یه نایلون رو نمیتونی باز کنی؟!؟!؟

محققان ایرانی بر این باورند که 132495749 ایرانی مبتلا به تنبلی هستند
چون حتی این شماره رو کامل نمی خونن.!

عدالت یعنی چی؟
عدالت یعنی این که یکی پول از باباش ارث می بره
یکی کچلی

اتوبوس تو برفها گیر میکنه راننده میگه پیاده شید زنجیر بزنم
یارو میگه بیرون سرده همین داخل سینه میزنیم

زندگی فیلم است... کارگردان آن خدا...
تصویر برداران آن فرشتگان...
و بازیگران آن نیز ما هستیم...
پس سعی کنیم در جشنواره ی آخرت اسکار بگیریم

کار دنیارو ببین
تپش قلبم شده مثل تبلیغات پفیلا
یکی واسه تو! یکی واسه من...

اﮔﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﯽ...ﺯﯾﺎﺩ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺍﯾﻦﻧﺸﻮ ﮐﻪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﮐﯽ
ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺍﺵ ﺍﺯ ﻧﻈﺮﻣﺎﺩﯼ ﻭ ﻣﻌﻨﻮﯼ ﺩﺭ ﭼﻪ ﺳﻄﺤﯽﻫﺴﺘﻨﺪ.
ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﻪ ﮐﻦ ﮐﻪ ﺗﻮﯼﻟﯿﺴﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺍﯼ ﺩﻭﺭﺍﻥﻣﺠﺮﺩﯾﺶ ، ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﯾﺎ ﺁﺷﻨﺎﻫﺎﺕﻧﺒﺎﺷﻦ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼﻫﻤﺴﺮﺕ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺑﺨﺮﯼ..
ﺭﻓﯿﻘﺖ ﻧﮕﻪ : ﻧﺎﭘﻠﺌﻮﻧﯽ ﺑﺨﺮﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ

زن ها علاقۀ زیادی به ریاضیات دارند
زیرا آنها سن خود را تقسیم بر 2
و قیمت لباسهایشان را ضرب در 2
و حقوق شوهرانشان را ضرب در 3 می کنند ..
و پنجاه سال هم بر سن بهترین دوستان خود می افزایند

سلام بزرگوار
واقعا این کامنتها ارزش یه پست دارن...
سپاس ازتون.

تقدیم به تو چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

من که خود راضی به این خلقت نبودم زور بود
خلق از من در عذاب و من خود از اخلاق خویش
از عذاب خلق و من یا رب چه ات منظور بود
حاصلی ای دهر از من غیر شر و شور نیست
مقصدت از خلقت من سیر شر و شور بود
ذات من معلوم بودت نیست مرغوب از چه ام
آفریدستی زبانم لال چشمت کور بود؟
ای چه خوش بود چشم می پوشیدی از تکوین من
فرض می کردی که ناقص خلقتت یک مور بود
ای طبیعت گر نبودم من جهانت نقص داشت؟
ای فلک گر من نمی زادی اجاقت کور بود؟
گر نبودی تابش استاره من در سپهر
تیر و بهرام و خور و کیوان و مه بی نور بود؟
گر بدم من در عدم استاره عورت نبود؟
آسمانت خالی از استارگان عور بود؟
آفریدن مردمی را بهر گور اندر عذاب
گر خدایی هست ز انصاف خدایی دور بود
گر من اندر جای تو بودم امیر کائنات
هر کسی از بهر کار بهتری مامور بود
آنکه نتوان به نیکی پاس هر مخلوق داد
از چه کرد این آفرینش را مگر مجبور بود؟

سلام
سپاس... از سروده ی زیبای میرزاده ی عشقی...
اسمتون رو یادتون رفت بنویسین...وگرنه به رسم ادب حتما میومدم به آدرستون...
باز هم ممنونم.

رضا(نابخشوده) پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

نشـانـه های عاشـق شـدن



عشق زیباترین حادثه ای است که در زندگی رخ می دهد. عشق لذتی اغلب مثبت است که موضوع آن زیبایی است، همچنین احساسی عمیق، علاقه ای لطیف و یا جاذبه ای شدید است که محدودیتی در موجودات و مفاهیم ندارد و می تواند در حوزه هایی غیرقابل تصور ظهور کند. وقتی کسی را دوست دارید علائمی در شما ظاهر می شود که وجود این عشق را تایید میکند.
این علائم به این شرح هستند:

1. متن ها و اس ام اس های او را دوباره و دوباره می خوانید.
2. وقتی با او هستید بسیار آهسته قدم می زنید.
3. هر زمان که پیش او هستید، تظاهر به خجالتی بودن می کنید.
4. وقتی به او فکر کنید، قلباتان تندتر و تندتر می تپد.
5. زمانی که به صدایش گوش می دهید، بدون دلیل لبخند می زنید.
6. وقتی او را تماشا می کنید، دیگر قادر به دیدن اطرافیانتان نیستید و فقط او را می بینید.
7. شروع به گوش دادن به آهنگهای آرام می کنید.
8. او همه فکر شما می شود.
9. بوی او شما را به وجد می آورد.
10. متوجه می شوید که زمان فکر کردن به او، همیشه به خود لبخند می زنید.
11. حاضرید هر کاری برایش انجام دهید.
12. هنگام خواندن این متن همواره فقط یک نفر ذهن شما را بخود مشغول کرده بود.

ری را پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام. دوست من حالت خوبه؟ سراغی از دوستان نمی گیری

رضا(نابخشوده) جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


حقایق زندگی از نوع طنز(1)

والــدیــــن گـرامـــی ..
اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو میتونید خورد کنید
والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا خانوم رضایی!میگفت: شما… ماهم میگفتیم: ما؟میگفت: بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر بشین!ماهم میرفتیم عقب! بعد میگفت: یکم عقبتر!آقا ماهم تا نزدیکیهای در ورودی میرفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده..! یعنی یه همچین اسکولای دوست داشتنی ای بودیم ما..
ایرانسل اس ام اس داده مشترک گرامی ۵۰۰کیلوبایت هدیه ما به شما استفاده اینترنت رایگان !
مدت اعتبار ۳۰ روز !!!!
یا ما خیلی اوسگولیم !
یا اونا خیلی اوسگلن !
یا میخواستن شوخی کنن !
یا نمیفهمن ۵۰۰ کیلوبایت ینی چی !
یا نمیفهمن اینترنت ینی چی !

بعضی وقتا شنیدن یه
” بگو ببینم چه مرگته ”
از یه رفیق
خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای “عزیزم چی شده”
میچسبه….!


دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو!

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست مسئله خاص از اونجا
شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه… !!

من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو
این نوون؟؟؟ یه لقمه درست حسابی هم نمیشه گرفت همش نشت میکنه!

فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه “عِـه رفت رو پیغامگیرشون” و سریعاً تلفن رو قطع کنه
!!
بعضی آهنگها هستن که گوش میدی میگی
“من کی زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته؟؟

یه زمانی بهمون میگفتن “یه دقیقه از اون اینترنت لامصب بیا بیرون میخوام تلفن کنم” !!

یه نصیحت
زمانی که گوشی را روی حالت بلندگو قرار میدهید حتما به شخصی که آنطرف
خط هست اطلاع دهید. :| بعضی مواقع خیلی گند کاریها اتفاق می افته وقتی شخص دیگه ای هم کنار شما باشه ….!

سلامتیه پـــــت و مــــت
چون نه هیچی تو مغزشون بود،نه هیچی تو دلشون!

همونجور که نمره دلیل بر هوش نیست… سن هم دلیل بر فهم و شعور نیست !!!

ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!

یه سیب کال جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.1sib.blogsky.com

آزاد باش و بندهٔ احساس کس مشو
کازاده آن بود که نگردد اسیر کس.............

برات بهترینارو از خدا میخوام..

رضا(نابخشوده) شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

حقایق زندگی از نوع طنز(2)


راستی
یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که “ نخ ” وسط نبات چی کار می کنه آخه؟!

پسره قیافش عین قاشق مربا خوری میمونه برداشته تو about پروفایلش
نوشته:
درگیر من نشو، همــــدم نمیشوم!
اعتماد به نفس بعضیا!!

از من به شما نصیحت:
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو
تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره …

یارو زنگ زده بود رادیو میگفت، پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما یک قدم عقب نمیریم!
مجری پرسید از کجا تماس میگیرید؟
گفت: فیروز آباد فارس!

بعضی ها شانس درِخونشونو نمیزنه
لامصب درست میزنه وسطِ پیشونیشون !

یه قانونی هست که میگه :
همیشه یه آهنگ توی پِلی لیستت هست که همیشه ازش رد میشی اما هیچ وقت
پاکش نمی کنی!

یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . آهنگ
پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن… امتحان کنین
جواب میده


وضعِ نت یه جوری شده که ،
هفت هشت تا تب باز می کنی،
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون سرمیزنی ببینی
درچه وضعیه،لود شده یا نه..!
والاااااا ….

کلا هروقت عجله داشتی باشی به چراغ های قرمز میخوری ولی اگه بخوای یه
اس ام اس رو تا آخر بنویسی، همه چراغا سبز میشه !!

از دختره پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟ سافاری؟
اکسپلورر؟ اپرا؟ فایرفاکس؟ … میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه

وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !

اصغر بینی بزرگی داشت و خیلی مهربان بود و باهوش و سختکوش و خوش برخورد و با جنبه و مؤدب و خوش لباس و متین و فروتن و خوش صحبت و بسیار باشخصیت و تمیز و مرتب.
بچه های محل صداش می کردند اصغر دماغ !

باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی :
وظیفم نبود، لطف کردم !!

خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست


دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد