دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای این روزای من...

مهمون حرفای دلم هستی ... واقعیت درونم رو اینجا مینویسم...برای عبور از اون کاملا آزادی... خوش اومدی رفیق.

دنیای وارونه...



یاد بگیر :

اگه کسی بهت گفت دوستت دارم !
لزوماً به این معنی نیست ؛
که کس دیگه ای رو دوست نداره … !!!


پ.ن) مخاطب خاص اول شخص مفرد .


نظرات 15 + ارسال نظر
یه سیب کال پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ق.ظ http://www.1sib.blogsky.com

سلام خوفی ؟؟

میگم آاااااااااااااا این نوشته رو احساس میکنم یه جای دیگه خوندم... ببخشید البته ...

سلام یه سیب جان
خووبم... شما خوبین؟
یحتمل یا توی اس.ام.اس یا توی اف.بی.... چون خودمم یادم نیست یه جا خوندم
مرسی که هستین..
چی رو ببخشم رفیق جان؟

رضا(نابخشوده) پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

دستها !
یک توپ بسکتبال تو دست من تقریباً 19 دلار می ارزه .
یک توپ بسکتبال تو دست مایکل جوردن تقریباً 33 میلیون دلار می ارزه.
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
یک توپ بیس بال تو دست من شاید 6 دلار بی ارزه .
یک توپ بیس بال تو دست راجر کلمن 4.75 میلیون دلار می ارزه.
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
یک راکت تنیس تو دست من بدون استفاده است .
یک راکت تنیس تو دست آندره آقاسی میلیونها می ارزه ...
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
یک عصا تو دست من می تونه یه سگ هار رو دور کنه .
یک عصا تو دست موسی دریای بزرگ رو می شکافه .
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
یک تیرکمون تو دست من یک اسباب بازی بچگانه است .
یک تیرکمون تو دست داوود یک اسلحه قدرتمنده .
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
دوتا ماهی و پنج تیکه نون تو دست من دوتا ساندویچ ماهی میشه .
دوتا ماهی و پنج تیکه نون تو دستای عیسی هزاران نفر رو سیر میکنه .
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
همونطور که می بینی، بستگی داره تو دست کی باشه .
پس دلواپسی ها، نگرانی ها، ترس ها، امیدها، رویاها، خانواده ها و نزدیکانت رو به دستان خدا بسپار چون ...
بستگی داره تو دست کی باشه .

سلام
اونچیزی که اهمیت داره دید ماست به اطراف و اون عزت نفسی که میتونیم داشته باشیم... باید خودمون رو باور کنیم...
مرسی رضای عزیز...

رضا(نابخشوده) پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

دستها !
یک توپ بسکتبال تو دست من تقریباً 19 دلار می ارزه .
یک توپ بسکتبال تو دست مایکل جوردن تقریباً 33 میلیون دلار می ارزه.
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
یک توپ بیس بال تو دست من شاید 6 دلار بی ارزه .
یک توپ بیس بال تو دست راجر کلمن 4.75 میلیون دلار می ارزه.
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
یک راکت تنیس تو دست من بدون استفاده است .
یک راکت تنیس تو دست آندره آقاسی میلیونها می ارزه ...
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
یک عصا تو دست من می تونه یه سگ هار رو دور کنه .
یک عصا تو دست موسی دریای بزرگ رو می شکافه .
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
یک تیرکمون تو دست من یک اسباب بازی بچگانه است .
یک تیرکمون تو دست داوود یک اسلحه قدرتمنده .
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
دوتا ماهی و پنج تیکه نون تو دست من دوتا ساندویچ ماهی میشه .
دوتا ماهی و پنج تیکه نون تو دستای عیسی هزاران نفر رو سیر میکنه .
بستگی داره تو دست کی باشه .

-------------------------------------------------
همونطور که می بینی، بستگی داره تو دست کی باشه .
پس دلواپسی ها، نگرانی ها، ترس ها، امیدها، رویاها، خانواده ها و نزدیکانت رو به دستان خدا بسپار چون ...
بستگی داره تو دست کی باشه .

سلام
مرسی از بلاگ اسکای...
ممنونم که هستین..

افسانه پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
تا قاف ترین قله‌ی هستی،

سیمرغ ترین همسفرم باش

من مرغ اسیر دل دریاچه ی نورم،

تا پر بکشم سوی خدا بال و پرم باش

شنگین کلک جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://shang.blogsky.com

درود
متاسفانه خیلی آدم ها نمی فهمند چه می گویند و البته
خیلی دیگرشان هم با کلمات بازی می کنند به نفع امیال پلیدشان
و همین است معدود آدمهایی که میفهمند چه می گویند و پشت
کلامشان هم امیال پلیدی ندارند مجبورند صداقتشان به اثبات برسانند
و چه بسیار که از خیر اثباتش می گذرند و به سوی سرنوشت خود
می روند .

رضا(نابخشوده) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


متن شعر موزیک این هفته وبلاگ

سوختم و سوختم و ساختم ،هر چی داشتم به پات باختم

از تو باید می گذشتم
ولی افسوس نتونستم
تو عروسک بودی و من
آخر غصه دونستم

تو وجود خالی تو
جز دروغ هیچی ندیدم
کاش می شد به این حقیقت
بیش از این ها می رسیدم

می رسیدم ...........

سوختم و سوختم و ساختم
هر چی داشتم به پات باختم
کاش تو رو از روز اول
مثل امروز می شناختم

آخه عشق یعنی شکستن
عاشقانه سر سپردن
دل سپردن به سرابه
در سکوت خویش مردن

یه روزی یه روزگاری
حرف بین ما نگاه بود
عشق ونقاشی می کردیم
نقش ما خورشید و ماه بود

بعد از اون واژه نویشتیم
جملمون ستاره چین بود
مثل دریا آبی بودی
معنی زندگی این بود

زندگی این بود .....

سوختم و سوختم و ساختم
هر چی داشتم به پات باختم
کاش تو رو از روز اول
مثل امروز می شناختم

آخه عشق یعنی شکستن
عاشقانه سر سپردن
دل سپردن به سرابه
در سکوت خویش مردن

رضا(نابخشوده) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


خـداونـد از نـگاه ملاصـدرا


خداوند بی نهایت است و لا مکان و بی زمان
اما بقدر فهم تو کوچک میشود
و بقدر نیاز تو فرود می آید
و بقدر آرزوی تو گسترده میشود
و بقدر ایمان تو کارگشا میشود
و به قدر نخ پیر زنان دوزنده باریک میشود
و به قدر دل امیدواران گرم میشود

یتیمان را پدر می شود و مادر
بی برادران را برادر می شود
بی همسرماندگان را همسر میشود
عقیمان را فرزند میشود
ناامیدان را امید می شود
گمگشتگان را راه میشود
در تاریکی ماندگان را نور میشود
رزمندگان را شمشیر می شود
پیران را عصا می شود
و محتاجان به عشق را عشق می شود

خداوند همه چیز می شود همه کس را
به شرط اعتقاد
به شرط پاکی دل
به شرط طهارت روح
به شرط پرهیز از معامله با ابلیس


بشویید قلب هایتان را از هر احساس ناروا
و مغز هایتان را از هر اندیشه خلاف
و زبان هایتان را از هر گفتار ِناپاک
و دست هایتان را از هر آلودگی در بازار

و بپرهیزید
از ناجوانمردیهــا
ناراستی ها
نامردمی ها!

چنین کنید تا ببینید که خداوند
چگونه بر سر سفره ی شما
با کاسه یی خوراک و تکه ای نان می نشیند
و بر بند تاب، با کودکانتان تاب میخورد
و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند
و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند

مگر از زندگی چه میخواهید
که در خدایی خدا یافت نمیشود؟
که به شیطان پناه میبرید؟
که در عشق یافت نمیشود
که به نفرت پناه میبرید؟
که در حقیقت یافت نمیشود
که به دروغ پناه میبرید؟
که در سلامت یافت نمیشود
که به خلاف پناه میبرید؟
و مگر حکمت زیستن را از یاد برده اید
که انسانیت را پاس نمی دارید ؟!

رضا(نابخشوده) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


سلام بر شما

خدا بد نده چرا حالتون خوب نبود
انشالله که رفع کسالت شده باشه
بعضیها ارزش محبت کردن را ندارند
اتفاقا" در مورد غرور میخوام پست بذارم
شاید این جمله را آنجا هم گذاشتم.

رضا(نابخشوده) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


سلام

نه بابا
پس شما هم کتابهای ر- اعتمادی را خواندید؟
حتما" اتوبوس آبی را یادتون هست
اون روزها تو مجله جوانان مینوشت
پس پرویز قاضی سعید و امیر عشیری هم میشناسید
همون لاوسون. سامسون. ریچارد.

رضا(نابخشوده) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

سلام

خوشحالم که جان شیفته را خوندی و دوست داشتی
منم این کتاب خیلی روم تاثیر گذاشت
فکر کنم دو بار خوندمش
از ژان کریستف بیشار دوسش داشتم.
اما قرار نیست از بین این کتابها انتخاب کنید
اینها فقط نمونه بودند.

رضا(نابخشوده) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


سلام

من اون روزا عاشق نوشتهای قاضی سعید بودم
کتابهاش جیبی بود و پلیسی
فکر میکردم که داستانهش واقعیت دارن

رضا(نابخشوده) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

سلام

من اون روزا خدمت بودم
زمان جنگ بود
تعریف جان شیفته و ژان کریستف را شنیده بودم
اما تو اصفهان تمام شده بود
خدمتم سرپل ذهاب بود
یه روز داشتم میرفتم سر خدمت اسلام آباد ایستاده
رفتم تو یه کتابفروشی و ازش پرسیدم این کتابها را داره
گفت آره دارم
منم اول ژان کریستف را گرفتم به 250 تومن
خیلی پول بود
دیگه پولی نداشتم که بخوام جان شیفته را هم بخرم
بهش گفتم برام نگهدار تا دفعه بعد بیام بگیرمش
اونم نگه داشت
این دو کتاب را از اونجا گرفتم
کلی ازش خاطره دارم.

رضا(نابخشوده) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


باور کنید اگه الان هم کتابهاش گیرم بیاد میخونم
میخوام ببینم اونروزا از چیشون خوشم میامد.

رضا(نابخشوده) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com


سلام

اتفاقا" مال منم کاهیه
اما میشه بازم خوندشون
فقط باید احتیلط کرد که از بین تره
آخه چاپ جدید اگر هم گیر بیاد خیلی گرونه

راستی شما اگه میخواستید بزرگترین تجربه زندگیتون
را در یک جمله به من میگفتید اون
جمله چی میتونست باشه؟

رضا(نابخشوده) شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://na-bakhshoode,blogfa.com

سلام

خوشحالم که موفق هستید
اما منظور من دغدغه نبود
پس تجربه تون را اینجوری اصلاح میکنم
که به کسی اعتماد نکن
و محبت بیش از حد به اطرافیان نداشته باش.
درسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد